Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag22.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Varumärke

P3-profilen skärskådar svenska varumärken som vill vara samtida: "Det klingar bara falskt"

P3-profilen skärskådar svenska varumärken som vill vara samtida: "Det klingar bara falskt"

Handlar varumärken och varumärkeskommunikation bara om relevant differentiering och förstahandsval? Resumé frågade samtidsanalytikern och programledaren för P3 Klubben Nanna Olasdotter Hallberg. Nu har hon tittat närmare på några av våra mest omtalade varumärken.

Publicerad: 7 December 2020, 14:30

Ämnen i artikeln:

KlarnaEstridVolvoSwedbank

Estrid

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.