Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag27.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Varumärke

Personlighet ska särskilja Dietz varumärke - Apoteagrundaren en av investerarna

Publicerad: 25 Augusti 2020, 12:50

Margaux Dietz beskriver nya ”X by Margaux” som ett livsstilsvarumärke och inom kort lanserar de nya produkter inom andra kategorier än skönhet. Bland investerarna finns Pär Svärdsson, grundare av e-handelssuccérna Adlibris och Apotea.


Ämnen i artikeln:

Influencer marketingBianca IngrossoMargaux Dietz

Redan för två år sedan berättade Margaux Dietz för Resumé att hon, likt många av sina kolleger, skulle lansera sitt eget varumärke. Sedan dess har lanseringen, delvis på grund av

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.