Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag29.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Varumärke

Pris och produkt i Ikea-konceptet som ersätter ”Där livet händer”

Publicerad: 13 Augusti 2020, 13:05

Per Stolt är Ikeas marknadschef på den svenska marknaden.

I veckan släpptes Ikeas första reklamfilm med Vice-byrån Virtue, och man lämnar därmed det prisbelönta reklamkonceptet ”Där livet händer” bakom sig. Ikeas svenska marknadschef Per Stolt beskriver det som ett nytt kapitel för bolaget. ”Avsändaren och budskapen i vår kommunikation kommer bli än mer tydligare Ikea”, säger han.


Ämnen i artikeln:

Per StoltIKEADär livet händer

I början av veckan släpptes Vicebyrån Virtues första reklamfilm för Ikea, sedan partnerna slagit sina påsar ihop i februari just innan coronapandemin slog till. Det 45 sekunder långa klippet

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.