Varumärke
Resumés Starbucks-text lästes av kvarts miljon – därför funkar Håkan Olofssons känsla för klick
Redaktionen förundras över årets mest lästa artikel på resume.se. Vi frågade kulturjournalisten Niklas Wahllöf vad man kan lära sig. Det handlar om rubriken, hävdar han. Och ett kluvet Sverige.
Publicerad: 24 november 2021, 12:21
Håkan Olofssons artikel om Starbucks-floppen publicerades tidigare under hösten.
Den 21 september i år publicerades en bloggtext av varumärkesstrategen Håkan Olofsson på resume.se. Bra skrivet, bra tänkt. Men det blev inte bara bra – när året snart sammanfattas
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.