torsdag30 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Resumés Starbucks-text lästes av kvarts miljon – därför funkar Håkan Olofssons känsla för klick

Redaktionen förundras över årets mest lästa artikel på resume.se. Vi frågade kulturjournalisten Niklas Wahllöf vad man kan lära sig. Det handlar om rubriken, hävdar han. Och ett kluvet Sverige.

Publicerad: 24 november 2021, 12:21

Ämnen i artikeln:

Håkan OlofssonStarbucks

Håkan Olofssons artikel om Starbucks-floppen publicerades tidigare under hösten.

Den 21 september i år publicerades en bloggtext av varumärkesstrategen Håkan Olofsson på resume.se. Bra skrivet, bra tänkt. Men det blev inte bara bra – när året snart sammanfattas

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev