Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag30.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Varumärke

Så anpassade Byggmax kommunikationen efter Nordens olika coronastrategier

Publicerad: 18 Augusti 2020, 13:45

Byggmax frontperson i Norge, komikern och skådespelaren John Brungot i en coronarelaterad kampanjfilm.

Med svenskarna kvar på hemmaplan var bygghandeln den stora vinnaren under andra kvartalet. För Resumé berättar Byggmax marknadschef Sanna Westman om arbetet som ledde till 38 procentig försäljningsökning.


Ämnen i artikeln:

ByggmaxStadiumAnnonsering

Under de första veckorna efter coronautbrottet våren 2020 präglades handeln av tydlig försiktighet, gallerior som stod öde och flera butikskonkurser, främst inom klädhandeln. Med sommaren kom trafiken tillbaka, inte och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ByggmaxStadiumAnnonsering

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.