Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Så balanserar Sveriges största reklamköpare mellan inhouse och byrå

Publicerad: 30 januari 2020, 14:17

Kvalitet, kostnad och kunskap är tre vägledande faktorer när marknadschefen ska bestämma sig för om reklambyrån ska göra jobbet eller inte. Flera marknadschefer planerar att flytta hem resurser under 2020 när Resumé frågar 12 av Sveriges största annonsörer.


Ämnen i artikeln:

ReklambyråerInhouseAnnonsörer

I flera år har branschexperter signalerat att förflyttningen mot inhouse är på ingående med tilltagande styrka. När Resumé i veckorna har rapporterat om boksluten för ett antal byråer med brutna

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.