Varumärke
Så maxar du digital marknadsföring i Kina - trots handelskriget
Publicerad: 25 april 2023, 09:54
NBH:s grundare och vd Jonathan Kullman och bolagets kontor i Shanghai.
Den svenska doldisbyrån NBH har helt inriktad sig på företag som vill bygga sina varumärken och den digitala marknadsföringen i Kina. Här berättar han om de största fallgroparna i det stora landet i öst.
Den svenska digitala marknadsföringsbyrån NBH med kontor i Shanghai och Stockholm grundades 2014 helt med inriktning mot Kina och arbetade från start mot besöksnäringen i Norden för att bygga varumärke,
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.