måndag5 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Så maxar du digital marknadsföring i Kina - trots handelskriget

Publicerad: 25 april 2023, 09:54

NBH:s grundare och vd Jonathan Kullman och bolagets kontor i Shanghai.

Den svenska doldisbyrån NBH har helt inriktad sig på företag som vill bygga sina varumärken och den digitala marknadsföringen i Kina. Här berättar han om de största fallgroparna i det stora landet i öst.

Ämnen i artikeln:

MarknadsföringReklamEkonomi

Joakim Wedholm

joakim.wedholm@resume.se


Den svenska digitala marknadsföringsbyrån NBH med kontor i Shanghai och Stockholm grundades 2014 helt med inriktning mot Kina och arbetade från start mot besöksnäringen i Norden för att bygga varumärke,

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev