Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Varumärke
Publicerad: 21 oktober 2021, 13:55
I veckan har Mastercard lanserat kampanjen Betalningshjälpen 2.0, där man genom digitala utbildningar vill hjälpa äldre att känna sig trygga med digitala betalningar. Resumé har pratat med Mastercards marknadsföringschef om syftesdriven marknadsföring.
Redan 2019 började Mastercard arbeta med frågan om digitalt utanförskap, berättar Jessica Ståhlbom, marknadsföringschef för Norden och Baltikum på Mastercard. 2020 rullade man ut den första versionen av Betalningshjälpen och
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.