Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Varumärke
Publicerad: 2 Oktober 2020, 13:07
Tom Flumé har erfarenhet från både byråsidan, och startup-världen.
Den tidigare strategen Tom Flumé såg ett hål på marknaden – nu lanserar han det egna varumärket Moss & Noor. På vägen mot lansering har han avverkat två byråer som gjorde honom besviken. För Resumé berättar han om de största utmaningarna med att gå från konsult till entreprenör och varför han ser stora utmaningar med hur byråerna arbetar.
Ämnen i artikeln:
VarumärkeHan har varit yttersta skalet på löken och sållat bland hundratals affärsidéer i desperat behov av kapital. Granskat detaljer, sett luckorna i presentationerna, ibland följt med längre in på resan
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
Varumärke