Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Varumärke

Ska bygga "Nike för hudvård" med lärdomarna från byråvärlden

Publicerad: 2 Oktober 2020, 13:07

Tom Flumé har erfarenhet från både byråsidan, och startup-världen.

Den tidigare strategen Tom Flumé såg ett hål på marknaden – nu lanserar han det egna varumärket Moss & Noor. På vägen mot lansering har han avverkat två byråer som gjorde honom besviken. För Resumé berättar han om de största utmaningarna med att gå från konsult till entreprenör och varför han ser stora utmaningar med hur byråerna arbetar.


Ämnen i artikeln:

Varumärke

Han har varit yttersta skalet på löken och sållat bland hundratals affärsidéer i desperat behov av kapital. Granskat detaljer, sett luckorna i presentationerna, ibland följt med längre in på resan

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Varumärke

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.