Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Varumärke
Publicerad: 25 november 2021, 14:00
Tom Thörnblom, Lyko, Fredrik Ohlsson, Haglöfs, Sofia Bothelius, Åhléns, och Camilla Everberg, Elgiganten.
Foto: ArtistGNDphotography
Hållbarhetsmålen är högt satta och frågan har en central plats i kommunikationsstrategin, men att skippa årets största rea-helg är otänkbart. Resumé har pratat med ett flertal marknads- och hållbarhetschefer om hur ekvationen går ihop.
Både skyltfönster och e-handeln har tapetserats med budskap om: ”Black Week! Upp till 25 procent PÅ ALLT!”, ”Black Friday hela veckan! Fullt med deals!”, och ”Nya Black Week deals VARJE
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.