Varumärke
”Tvålkungen” med i The Apprentice – så gav knådningen av varumärket ett snittbetyg på 4,8 av 5
Publicerad: 14 mars 2022, 12:38
Tom Flumé är med i The Apprentice.
Podcasten ”Tvålkungen” gav hudvårdsserien listning på Kicks och Åhléns. Produkterna sålde slut snabbare än de kunde produceras. Med öppenhet som strategi ska branschprofilen Tom Flumé nu medverka i The Apprentice för att ta Moss & Noor till nästa nivå.
– Den fysiska första upplevelsen av ett varumärke underskattas något oerhört inom e-handel, säger han till Resumé.
I förra veckan sändes premiären för The Apprentice i TV4. Bland de 12 deltagarna är tre bekanta för Resumés läsare. Julia Anjou delägare i byrågruppen Mission to Mars (där Honesty
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.