onsdag7 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Här är varumärkena som plockar poäng hos konsumenterna under det första kvartalet.

Foto: Dilok Klaisataporn

Unik lista: Här är varumärkena som gått bäst under lågkonjunkturen

Under lågkonjunkturen har ett antal varumärken hoppat upp och nickat poäng hos konsumenterna. För andra går det sämre. Här är listan på de 100 varumärken som är vinnare och förlorare på krisen.

Publicerad: 10 maj 2023, 08:57

Nellie Pilsetnek

nellie.pilsetnek@resume.se

Resumé har med hjälp av analysföretaget Xtreme Insight, som gör varumärkestracking, tagit fram listor på de mest framgångsrika varumärkena – och de största förlorarna – under lågkonjunkturen.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

LidlRustaWillysApohemFörsäljningMarknadsföring

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev