Här är varumärkena som plockar poäng hos konsumenterna under det första kvartalet.
Foto: Dilok Klaisataporn
Unik lista: Här är varumärkena som gått bäst under lågkonjunkturen
Under lågkonjunkturen har ett antal varumärken hoppat upp och nickat poäng hos konsumenterna. För andra går det sämre. Här är listan på de 100 varumärken som är vinnare och förlorare på krisen.
Nellie Pilsetnek
Resumé har med hjälp av analysföretaget Xtreme Insight, som gör varumärkestracking, tagit fram listor på de mest framgångsrika varumärkena – och de största förlorarna – under lågkonjunkturen.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.