lördag23 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Varumärkesduellen: Därför håller Willys på att gå om Coop

Prisvärd eller god kraft? Willys eller Coop? Båda har sina olika styrkor, men där finns en tydlig vinnare. Resumé har tagit hjälp av siffrorna i Xtreme Insights för att ta reda på vilken kedja som har bäst förutsättningar framåt.

Publicerad: 11 april 2022, 10:53

Ämnen i artikeln:

WillysCoopMats GeorgsonVarumärkeVarumärken

Coops marknadsdirektör Fredrik Uhrbom vs. Willys dito Patrick Grabenbauer – vem vinner? Foto: Pressbild.

Coop har ”i alla tider” varit tvåan på dagligvarumarknaden. Tvåa är inte illa.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev