Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Varumärkesduellen: Därför håller Willys på att gå om Coop

Varumärkesduellen: Därför håller Willys på att gå om Coop

Prisvärd eller god kraft? Willys eller Coop? Båda har sina olika styrkor, men där finns en tydlig vinnare. Resumé har tagit hjälp av siffrorna i Xtreme Insights för att ta reda på vilken kedja som har bäst förutsättningar framåt.

Publicerad: 11 april 2022, 10:53

Ämnen i artikeln:

WillysCoopMats Georgson

Coops marknadsdirektör Fredrik Uhrbom vs. Willys dito Patrick Grabenbauer – vem vinner?

Foto: Pressbild.

Coop har ”i alla tider” varit tvåan på dagligvarumarknaden. Tvåa är inte illa.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.