söndag24 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Varumärkesduellen: Pålitliga odds på vadslagning

Sommar och fotbolls-EM. När Varumärkesduellen intar spelvärlden är oddsen jämna. På ena sidan står ATG: trygg, med lång historia av hästsport och en ny fotbollsatsning med Ola Wenström. På andra sidan står Unibet: brittiskt, fotbollsfokuserat, ”av fans och för fans”. Vilket varumärke vinner?

Publicerad: 18 juli 2022, 08:03

Ämnen i artikeln:

VarumärkesduellenNyheterMats GeorgsonUnibetATGVarumärkeVarumärken

Foto: StartStock

Den svenska spelhysterin har lagt sig och den hjärndöda spelreklamen ockuperar inte längre all tv-tid. Frågan är vad alla dessa miljarder i medieinvesteringar gav förutom ett ökat reklamhat. Marknaden för

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev