Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Varumärkesduellen: Pålitliga odds på vadslagning

Varumärkesduellen: Pålitliga odds på vadslagning

Sommar och fotbolls-EM. När Varumärkesduellen intar spelvärlden är oddsen jämna. På ena sidan står ATG: trygg, med lång historia av hästsport och en ny fotbollsatsning med Ola Wenström. På andra sidan står Unibet: brittiskt, fotbollsfokuserat, ”av fans och för fans”. Vilket varumärke vinner?

Publicerad: 18 juli 2022, 08:03

Ämnen i artikeln:

VarumärkesduellenMats GeorgsonUnibetATGNyheter

Foto: StartStock

Den svenska spelhysterin har lagt sig och den hjärndöda spelreklamen ockuperar inte längre all tv-tid. Frågan är vad alla dessa miljarder i medieinvesteringar gav förutom ett ökat reklamhat. Marknaden för

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.