Varumärke
Varumärkesduellen: Pålitliga odds på vadslagning
Sommar och fotbolls-EM. När Varumärkesduellen intar spelvärlden är oddsen jämna. På ena sidan står ATG: trygg, med lång historia av hästsport och en ny fotbollsatsning med Ola Wenström. På andra sidan står Unibet: brittiskt, fotbollsfokuserat, ”av fans och för fans”. Vilket varumärke vinner?
Publicerad: 18 juli 2022, 08:03
Foto: StartStock
Den svenska spelhysterin har lagt sig och den hjärndöda spelreklamen ockuperar inte längre all tv-tid. Frågan är vad alla dessa miljarder i medieinvesteringar gav förutom ett ökat reklamhat. Marknaden för
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.