Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Hedvig och Svedea utmanar försäkringsbranschen från olika håll.

Varumärkesduellen: Så lyckas utmanarna Hedvig och Svedea göra avtryck i försäkringsbranschen

Designbutik för kunderna eller folklig reklamfilm. Två försäkringsbolag utmanar utifrån olika perspektiv. Det är inte självklart vem som har ett vinnande koncept.

Publicerad: 25 oktober 2021, 13:08

Billy Andersson

Redaktör magasin

billy.andersson@resume.se

Två ”nya” försäkringsbolag har tagit sig in i varumärkesmätningen hos Xtreme Insight. Utmanare som hittat ett utrymme för bättre kundservice på marknaden.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Hedvig

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.