Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Varumärke

Ving släpper ny varumärkesidentitet mitt under pandemin: ”Mer rätt än någonsin att lansera just nu”

Publicerad: 10 december 2020, 12:13

Magnus Wikner: ”Vi har förstås gjort ett grundligt jobb för att försöka förstå förändringarna på marknaden”

Nu rullar Ving-Gruppen ut en ny varumärkesidentitet som har tagits fram av Happy F&B och ska fungera för tre olika varumärken, på fyra nordiska marknader över alla kanaler. Vd:n Magnus Wikner tror på en reseboom: ”Många ser ett ljus i tunneln nu och det gör att vi kan vara offensiva”.


Ämnen i artikeln:

VingHappy F&B

Den 30 oktober 2019 presenterades en grupp av investerare ledda av Petter Stordalen som nya ägare för Ving, Spies och Tjäreborg. Övertagandet räddade de nordiska bolagen från att försvinna i Thomas Cooks

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

VingHappy F&B

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.