Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Varumärke
Publicerad: 10 December 2020, 12:13
Magnus Wikner: ”Vi har förstås gjort ett grundligt jobb för att försöka förstå förändringarna på marknaden”
Nu rullar Ving-Gruppen ut en ny varumärkesidentitet som har tagits fram av Happy F&B och ska fungera för tre olika varumärken, på fyra nordiska marknader över alla kanaler. Vd:n Magnus Wikner tror på en reseboom: ”Många ser ett ljus i tunneln nu och det gör att vi kan vara offensiva”.
Den 30 oktober 2019 presenterades en grupp av investerare ledda av Petter Stordalen som nya ägare för Ving, Spies och Tjäreborg. Övertagandet räddade de nordiska bolagen från att försvinna i Thomas Cooks
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.