“Öppen, tydlig och utmanade – en mycket bra kurs.”
Alexandra William-Olsson, kommunikationschef,
OKQ8 Scandinavia, deltagare i Masterclass sociala medier
“Relevant, nytänkande och ögonöppnande – jag är väldigt glad att ha hittat denna kurs!”
Josefine Löfquist, ansvarig PR och sociala medier, Mio AB, deltagare i Masterclass sociala medier
“Kursledaren var fantastisk!
Jag går på många kurser och är kräsen – men den här kursen rekommenderar jag gärna till andra.”
Åsa Hinndal-Anrin, kommunikatör, Upplands Väsby kommun, deltagare i Nudging – påverka målgruppen med beteendevetenskapliga verktyg
”En grymt rolig och inspirerande dag med bra kursledare och genomgående bra upplägg. Supernöjd”

Jessica Svensson, digital projektledare, Pedagogpoolen, deltagare i Skapa egen film till webb och sociala medier
”Superbra kurs! Intensiv. Gav en känsla av att vilja gå hem och sätta igång.”
Camilla Norin, Social Media Manager, Lundberg&Co, deltagare i Skapa egen film till webb och sociala medier

”Mycket
bra kurs
som hade en bra blandning mellan teori och workshop!”
Mia Seipel, Creative Director, Boob Design AB, deltagare i Content marketing strategi – så distribuerar du ditt innehåll och når rätt mottagare

”Mycket intressant och bra
kurs med tydliga exempel och en engagerad, kunnig och erfaren kursledare.”
Tobias Lindahl, marknadskommunikationsansvarig, Scania Sverige AB, deltagare i Strategisk hållbarhetskommunikation – metoder och verktyg
”Riktigt bra och applicerbar kurs!”
Jonas Berg, digital kommunikatör,
Länsförsäkring Kronoberg,
deltagare i Storytelling – kommunikation som berör, sätter avtryck och får spridning