Content
Swedish Content Agencies kan slås samman med Komm – har tappat hälften av medlemmarna
Publicerad: 23 september 2021, 13:56
I den pågående branschglidningen har Swedish Content Agencies tappat hälften av sina medlemmar under en femårsperiod. Just nu för organisationen en dialog med contentbyråerna om ett eventuellt samgående med Sveriges kommunikationsbyråer, Komm. ”Content är hetare än någonsin, men marknaden vill ha mer av våra byråer”, säger ordföranden Jonas Nilsson till Resumé.
Ämnen i artikeln:
ContentbyråerKOMMSwedish Content AgenciesJonas NilssonContent MarketingNative AdvertisingPå fem år har Swedish Content halverat antalet medlemmar, i dag är de 20till antalet. I samband med att branschorganisationens tidigare vd Mikaela Pålsson lämnade tidigare i år skapades ett
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.