Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Data

Här är Sveriges hetaste B2B-varumärken 2022 – och företagen som tappade i intresse

Publicerad: 2 november 2022, 09:00

ABB klättrar upp till förstaplatsen i en ny rankning över vilka av Sveriges största B2B-varumärken som ökar och tappar mest, genomförd av MyTelescope på uppdrag av Resumé.

Ämnen i artikeln:

B2BGravizRodrigo Pozo GravizGoogleSökordsmarknadsföringPRABBVolvoAvanzaNordeaInvestor

Stina Eriksson

s.eriksson.resume@resume.se

Andreas Rågsjö Thorell

andreas.thorell@resume.se


Effektmätarverktyg My Telescope har tagit fram en lista över de B2B-företag i Sverige som har starkast utveckling när det kommer till intresse och attityder för varumärket över tid. Rankningen bygger

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev