Data
Kakfesten är slut: ”Nu måste vi ställa rätt frågor om marknadsföringen”
Publicerad: 24 maj 2020, 07:18
Charlotte Thür, Fredrik Hallberg, Lena Lindgren och Simone Westerberg om en framtid utan tredjepartskakor.
Snart när den sista så kallade tredjepartskakan i våra webbläsare fasas ut innebär det slutet för digital marknadsföring som vi känner den. Det behöver inte vara något negativt.
Kalaset är över. Kakorna som har gjort så många glada, men samtidigt gett huvudvärk, håller på att ta slut. Trots att de utlovades ha svaret på den eviga frågan som
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.