Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag26.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Data

Kakfesten är slut: ”Nu måste vi ställa rätt frågor om marknadsföringen”

Publicerad: 24 Maj 2020, 07:18

Charlotte Thür, Fredrik Hallberg, Lena Lindgren och Simone Westerberg om en framtid utan tredjepartskakor.

(Ur arkivet) Snart när den sista så kallade tredjepartskakan i våra webbläsare fasas ut innebär det slutet för digital marknadsföring som vi känner den. Det behöver inte vara något negativt.


Ämnen i artikeln:

Digital marknadsföringTeknikIAB

Kalaset är över. Kakorna som har gjort så många glada, men samtidigt gett huvudvärk, håller på att ta slut. Trots att de utlovades ha svaret på den eviga frågan som

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.