Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Data

Lista: Här är B2B-varumärkena som ökar och tappar senaste året

Publicerad: 27 oktober 2021, 13:39

Tvära kast i toppen av Resumes B2B Varumärkesindex. Lantmännen avancerar till en förstaplats och ett skogsbolag är listans stora raket. Flera tunga industribolag tappar. My Telescopes vd Rodrigo Graviz anser att merparten av börsbolagen halkar efter i varumärkesarbetet: ”Det Volvo Trucks gjorde var ett undantag. Nu handlar det nästan uteslutande om aktiveringar”.


Ämnen i artikeln:

Rodrigo Pozo GravizGoogleSökordsmarknadsföringPR

I årets upplaga av Resumés varumärkesindex för B2B-företag som My Telescope ställt samman är det nya företag som toppar listan: Lantmännen ligger i topp efter ett kliv på 26 placeringar,

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.