Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Kampanj
Publicerad: 1 april 2022, 09:37
Flexibla byggnader är att göra en Adapteo.
Foto: Adepteo
Kampanjen är framtagen tillsammans med Outhousebyrån.
Ämnen i artikeln:
OuthousebyrånAdapteo, erbjuder anpassningsbara byggnader och har fokus på hållbarhet och cirkulär ekonomi – har nu tagit fram ett koncept som ska påvisa hur enkelt det är att ”Kanske göra en Adapteo”, tillsammans med Outhousebyrån.
Totalt fem nya filmer är producerade för den svenska marknaden. Kampanjen kommer gå ut digitalt, i print och på sociala medier. Först har kampanjen gått i Norge och efter ett bra utfall, körs den nu också i Sverige, Danmark, Tyskland och Finland.
– Vår vision om en hållbar och framtidssäkrad stadsplanering är en stad där en femtedel består av anpassningsbara byggnader. Genom kampanjen kan vi påvisa hur lätt det är att använda anpassningsbara byggnader när verksamheter behöver skalas upp eller när man har behov här och nu. Att göra en Adapteo helt enkelt, säger Erika Regnér, kommunikationsansvarig på Adapteo Group, i ett pressmeddelande.
Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.
Adapteo
Erika Regnér - Communication & PR Manager
Emma Ingram - Marketing Coordinator
Tina Hultenby - Marketing Manager SE
Outhousebyrån
Erik Heisholt - Kreatör
Karl Fredrik Mattsson - Copy/Kreatör
Diana Martin - Copy
Emma Nilsson - AD
Erik Unnerfelt - AD
Susanne Appelgren - Produktionsledare
Johanna Ronnestam Bergbom - Projektledare
Omanovic Produktionsbolag
Matilda Hagård
Adi Omanovic
Mak Omanovic
Ämnen i artikeln:
Outhousebyrån