Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanj

Adapteo kampanjar för att fler borde göra en “Adapteo”

Publicerad: 1 april 2022, 09:37

Flexibla byggnader är att göra en Adapteo.

Foto: Adepteo

Kampanjen är framtagen tillsammans med Outhousebyrån.


Ämnen i artikeln:

Outhousebyrån

Adapteo, erbjuder anpassningsbara byggnader och har fokus på hållbarhet och cirkulär ekonomi – har nu tagit fram ett koncept som ska påvisa hur enkelt det är att ”Kanske göra en Adapteo”, tillsammans med Outhousebyrån.

Totalt fem nya filmer är producerade för den svenska marknaden. Kampanjen kommer gå ut digitalt, i print och på sociala medier. Först har kampanjen gått i Norge och efter ett bra utfall, körs den nu också i Sverige, Danmark, Tyskland och Finland.  

– Vår vision om en hållbar och framtidssäkrad stadsplanering är en stad där en femtedel består av anpassningsbara byggnader. Genom kampanjen kan vi påvisa hur lätt det är att använda anpassningsbara byggnader när verksamheter behöver skalas upp eller när man har behov här och nu. Att göra en Adapteo helt enkelt, säger Erika Regnér, kommunikationsansvarig på Adapteo Group, i ett pressmeddelande. 

 

Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.

Arbetsgrupp

Adapteo

Erika Regnér - Communication & PR Manager

Emma Ingram - Marketing Coordinator

Tina Hultenby - Marketing Manager SE

 

Outhousebyrån

Erik Heisholt - Kreatör

Karl Fredrik Mattsson - Copy/Kreatör

Diana Martin - Copy

Emma Nilsson - AD

Erik Unnerfelt - AD

Susanne Appelgren - Produktionsledare

Johanna Ronnestam Bergbom - Projektledare

 

Omanovic Produktionsbolag

Matilda Hagård

Adi Omanovic

Mak Omanovic

 

Ämnen i artikeln:

Outhousebyrån

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.