Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag19.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanj

Amimerat julstök i Storytels globala kampanj 

Publicerad: 4 December 2019, 13:23

Många förknippar julen med en jakt på perfektion både när det kommer till presenter och mat. Huvudpersonen i Storytels julsaga ska inspirera oss att slappna av och ta det lugnt i stället.


Ämnen i artikeln:

B-reelStorytel

Lagom till att julen börjar närma sig rulllar Storytel ut sin julkampanj i samarbete med B-Reel en 30 sekunder lång animerad reklamfilm. Huvudrollsinnehavare i Storytels julkampanj är jultomtens medhjälpare Elfie, en expert på att inte ta julens bördor alltför allvarligt vilket så klart blir frustrerande för tomten. Den integrerade kampanjen rullas ut på majoriteten av bolagets 19 marknader.

– När julförberedelserna går in i sin allra mest hektiska period är det lätt att glömma bort sig själv. Oftast är det ju faktiskt du som är den viktigaste presenten för din familj. Julen kanske inte behöver vara så kravfyllt utmattande som många av oss känner, säger Cecilia Kroon, global marknadschef på Storytel i en kommentar.


Arbetsgrupp
Kund: Storytel
Cecilia Kroon, Head of Global Marketing
Sara Walderstam, Global Campaign Planner
Candice Madrid-Dahlqvist, Global Head of Design
Byrå: B-Reel
Produktionsbolag: Brikk

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

B-reelStorytel

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.