Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanj

Astronaut ska hjälpa Polestars varumärke: ”Kan vi bevara jorden samtidigt som vi njuter av spänningen i att vara människa?”

Publicerad: 21 oktober 2021, 08:05

Tillsammans med astronauten Karen Nyberg och en ny byråpartner går Polestar ut i en bred varumärkeskampanj i dag. Enligt Nils Rylén, chef för den globala marknadsföringen, är det inledningen på en stor satsning på kreativitet.


Ämnen i artikeln:

PolestarForsman & BodenforsKampanjVarumärke

Kampanjen har till stor del inspirerats av Dr Karen Nybergs upplevelser i rymden, och det som kallas ”Overview effect” – alltså att se jorden ovanifrån.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.