Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanj

B2B-jätten satsar på varumärkesbyggande: ”Ännu viktigare att vara emotionell när du jobbar datadrivet”

Publicerad: 7 juni 2021, 12:03

Amerikanska Dun & Bradstreet köp av svenska Bisnode för 7,2 miljarder kronor ritade om kartan för affärsinformation. I en intervju med Resumé berättar marknadschefen Anna Albinsson om vikten av att inte vara tråkig inom B2B och hur hon ser på de stora utmaningarna som branschen står inför.


Ämnen i artikeln:

BisnodeB2B

Med storaffären i januari tog marknadschef Anna Albinsson tog steget upp från Bisnodes europeiska horisont till att ingå i Dun & Bradstreet globala nätverk.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

BisnodeB2B

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.