Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Kampanj
Publicerad: 9 september 2021, 13:29
SBAB fyller på med intriger i sitt reklamkoncept ”Boendeekonomi är jättekul!”. I femte avsnittet kämpar Björn Gustafsson, Nour El Refai och Erik Haag med en festsabotör.
Ämnen i artikeln:
SBAB– Tyvärr, jag hittar verkligen ingenting. Det finns ingen bokning under varken Björn Gustafsson eller SBAB, beklagar affärsbiträdet.
Världens största inflyttningsfest står på spel när Björn Gustafsson och Erik Haag inser att någon har bokat av allt. Tillsammans med bland annat Nour El Refai försöker Björn och Erik gå till botten med vem som kan ha saboterat planeringen.
LÄS OCKSÅ: Björn Gustafsson testar livet som influencer tillsammans med SBAB
– Det nya avsnittet fortsätter i samma stil som resten av kampanjen, där vi använder humor för att berätta om saker som kan kännas svåra och knepiga, säger Patrik Söder, marknadschef på SBAB, i ett pressmeddelande.
– Vi har jobbat hårt för att handlingen i serien ska vara så pass rolig och angelägen att folk själva söker upp avsnitten och delar dem vidare, fortsätter han.
LÄS MER: SBAB gör årslång miniserie med Björn Gustafsson
SBAB bröt med byrån Emakina DBG som tog fram serien under 2020 men har fortsatt med konceptet.
Det aktuella avsnittet kommer synas på tv och online mellan 10/9 och 30/9.
Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.
Helgeson Moll, Produktionsbolag
Dos Gallinas Palma, Kreatörer
Erik Haag, Kreatör
Klas Danielsson vd SBAB
Malou Sjörin, HMK-chef SBAB
Patrik Söder, Marknadschef SBAB
Josefine Lindström, Projektledare SBAB
Herje Strindberg, Formgivare SBAB
Anna Unander, Formgivare SBAB
Ämnen i artikeln:
SBAB