Kampanj
Burgare och korvar växer på fälten i Peas of Heavens första varumärkeskampanj – här är strategin
Publicerad: 23 maj 2022, 08:44
Peas of Heaven vill göra tvärtom för att positionera varumärket gentemot konkurrenterna. Nu rullar bolaget ut ett nytt kommunikationskoncept tillsammans med Forsman & Bodenfors som på ett lekfullt sätt bryter mot kategorins konventioner. För Resumé berättar varumärkets creative director Gustav Johansson och F&B-kreatören Karl Risenfors om arbetet.
De senaste åren har foodtechbolaget Peas Of Heaven haft en snabb tillväxt i de nordiska länderna. Nu står en global expansion för dörren där de måste få fler konsumenter att
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.