Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanj

Burgare och korvar växer på fälten i Peas of Heavens första varumärkeskampanj – här är strategin

Publicerad: 23 maj 2022, 08:44

Peas of Heaven vill göra tvärtom för att positionera varumärket gentemot konkurrenterna. Nu rullar bolaget ut ett nytt kommunikationskoncept tillsammans med Forsman & Bodenfors som på ett lekfullt sätt bryter mot kategorins konventioner. För Resumé berättar varumärkets creative director Gustav Johansson och F&B-kreatören Karl Risenfors om arbetet.


Ämnen i artikeln:

Forsman & BodenforsNyheter

De senaste åren har foodtechbolaget Peas Of Heaven haft en snabb tillväxt i de nordiska länderna. Nu står en global expansion för dörren där de måste få fler konsumenter att

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Forsman & BodenforsNyheter

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.