Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanj

Burger King-vd:n om omtalade kampanjen: ”Den värsta sortens marknadsföring är den som ingen bryr sig om”

Publicerad: 19 februari 2020, 13:17

”I grund och botten är det en pr-kampanj där vi vill få ut vårt budskap om att vi städar ut de artificiella ingredienserna och det har vi fått till en mycket lägre kostnad än om vi skulle jobbat mer traditionellt”, säger Iwo Zakowski, vd på Burger King i Sverige.


Ämnen i artikeln:

Iwo ZakowskiBurger KingIngo

I måndags sattes Burger King och Ingos senaste kampanj upp på utomhusytor runtom i Sverige, en kampanj som väckt både uppmärksamhet och diskussioner. Kampanjen visar nämligen en 28 respektive en

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Iwo ZakowskiBurger KingIngo

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News