Kampanj
Burger King-vd:n om omtalade kampanjen: ”Den värsta sortens marknadsföring är den som ingen bryr sig om”
Publicerad: 19 februari 2020, 13:17
”I grund och botten är det en pr-kampanj där vi vill få ut vårt budskap om att vi städar ut de artificiella ingredienserna och det har vi fått till en mycket lägre kostnad än om vi skulle jobbat mer traditionellt”, säger Iwo Zakowski, vd på Burger King i Sverige.
I måndags sattes Burger King och Ingos senaste kampanj upp på utomhusytor runtom i Sverige, en kampanj som väckt både uppmärksamhet och diskussioner. Kampanjen visar nämligen en 28 respektive en
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.