torsdag1 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanj

Calvin Klein gör mini-serie om BH:ar – ska ge mer engagerade konsumenter

Publicerad: 14 oktober 2020, 08:27

Foto: Press

En miniserie om BH:ar ska bygga långvariga relationer med nya och befintliga Calvin Klein-kunder.

Ämnen i artikeln:

Calvin KleinKampanjPR-kampanjReklamkampanj

JVC


Expertråd, användbara tips samt mätmetoder för att hitta rätt BH. Det samlar Calvin Klein i en ny miniserie på Youtube, där man tillsammans med Googles kreativa tankesmedja Google Zoo analyserat vad folk söker på relaterat kring BH:ar i Europa. Formatet har valts med bakgrund i djupgående research från Google Zoo, som visat att konsumenter resonerar och engagerar sig mer i en informativ och autentisk miljö. Det framgår av ett pressmeddelande. 

Projektet har skapats för att använda datadrivet beslutsfattande för att på så vis skapa långvariga relationer med nya och befintliga målgrupper. 

Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.

 

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev