Kampanj
Clara Henry stresstestar kakelgolv med eld, klackar och rödvin
Publicerad: 15 maj 2023, 09:32
I en serie filmer för Byggkeramikrådet utsätter youtubern Clara Henry kakelgolv för en rad utmaningar. Nkel Kommunikation är reklambyrån bakom.
Kampanjen tar utgångspunkt undersökningar som visar att kännedomen kring många av produktfördelarna kring kakel. Branschorganisationen Byggkeramikrådet tar hjälpt av skådespelaren, komikern och youtubern Clara Henry för att öka kännedomen.
I en rad mer eller mindre farliga tester tar hon sig an kakel och klinker med eldkastare, vin, mördarhundar och dans i klackskor. Testerna ska illustrera hållbarheten och slitstyrkan i kakel som byggnadsmaterial.
Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.
Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.
Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.
Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.
Kakel vs
Reklambyrå: Nkel
Produktionsbolag: Filmriding
Niklas Hyland, regissör
Elin Norberg, producent