Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanj

Cmores annorlunda medieval: pizzakartonger

Publicerad: 30 december 2020, 08:01

Kampanjen ringar in utvalda pizzerior i Stockholmsområdet.

Cmore tar hjälp av pizzakartonger för att lansera den nya Beck-filmen.


Ämnen i artikeln:

CMoreBizkit HavasKampanjMedieval

Nyårsdagen är som bekant årets största pizzadag och tituleras numera ”internationella pizzadagen”. Samtidigt är det en stor premiärdag för film- och tv-serier då många ligger hemma och återhämtar sig efter nyårsfirandet. Det vill Cmore ta fasta på i en kampanj för den sprillans nya Beck-filmen som har premiär den 1 januari, och tar hjälp av just pizzakartonger. 

Kampanjen ringar in utvalda pizzerior i Stockholmsområdet där områden såsom Nacka, Täby, Danderyd, Lidingö och Bromma finns representerade. Kampanjen ackompanjeras av Twizzly på uppdrag av Bizkit Havas tillsammans med Cmore/TV4. 

Amanda Törner (tjänstledig)

Reporter

amanda.torner@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.