Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanj

Convini slåss mot matlådan när vi återvänder till kontoret

Publicerad: 19 oktober 2021, 11:07

Convini, en aktör inom kaffe och mat på jobbet, lanserar kampanjen ”Vad får det lov att vara?” som ett slag mot matlådan när människor återvänder till kontoret.


Ämnen i artikeln:

Onemotion

Convini har genom en målgruppsundersökning tagit reda på att uppfattningen om att egen lunchlåda är både billigare och nyttigare är utspridd. Det tycker man är en missuppfattning, och det är utifrån det som man tillsammans med byrån Onemotion IMC skapar en ny kampanj. 

I kampanjen uppmärksammar man både Convinis priser och den gemenskap som fika, lunch och kaffe kan skapa på jobbet.

– Det ska bli oerhört roligt att äntligen se kampanjen gå live efter ett långt och gediget arbete under året. Vi är mycket nöja med konceptet som vi tror kommer lyfta fram ett arbetande Sverige på både ett roligt och inspirerande sätt, säger Marie Mets, marknadschef Convini Sverige.

Kampanjen går i Stockholm, Göteborg och Malmö och syns utomhus, i digitala kanaler samt sociala medier. 

Arbetsgrupp

Convini:

Marie Mets – Marknadschef

Mats Palmquist – vd

Sofia Selberg - Strategisk projektledare Marknad

Boban Knezevic – Strategisk projektledare Marknad

Niclas Dorfh – Försäljningschef

Lina Söderqvist - Styrelseledamot

 

Onemotion IMC:

Wilhelmina Gabriele – Creative lead

Edit Linder – Projektledare

Rikard Köhler – Art Director

Susanne Ringblom – Produktionsledare

Fredrik Hillerborg – Mediestrateg

 

Foto:

Fredrik Skogkvist – Agent Molly

Gisela Rydberg – Stylist

 

Alicia Price

Reporter

alicia.price@resume.se

Ämnen i artikeln:

Onemotion

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.