Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag30.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanj

Copyranter: Svensk hållbarhetsreklam är generisk och luddig

Publicerad: 9 September 2020, 11:32

Hållbar reklam är mest skitsnack, tycker Resumés amerikanske reklamkritiker Mark 'Copyranter' Duffy. Men den svenska är mer ”iffy” och ”hacky”.


Ämnen i artikeln:

CopyranterHållbarhet

If you’re a brand, and you haven’t included the word ”sustainable” in one of your spots yet, you’re probably a very honest brand. Every brand that is doing anything remotely

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

CopyranterHållbarhet

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.