Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanj

Dogge Doggelito och Tilde Fröling lanserar Bidrik i ny reklamfilm

Publicerad: 8 juni 2022, 09:27

Tilde Fröling och Dogge Doggelito i ny kampanj för Bidrik

Bidrik, som arbetar med integration mellan försäljnings- och marknadsorganisationen, lanserar en serie reklamfilmer.


Ämnen i artikeln:

NyheterKampanj

I den första filmen från Bidrik hittar vi Douglas Leon (Dogge Doggelito, redaktionens anmärkning) och Tilde Fröling. De spelar entreprenörerna som går från ett ostrukturerat källarföretag till framgångsrikt storbolag. Framgången kommer av att de använder sig av Bidriks produkt i sitt marknadsförings- och försäljningsarbete.

Bidrik är ett skalbart offertsystem som säljs enligt SaaS-modellen (Software as a Service) och riktar sig till försäljnings- och marknadsorganisationer i såväl mindre som större bolag. 

Målsättningen med reklamfilmen är att gå ifrån den stereotypa reklam som representeras av medelålders män i kostym. Filmerna bygger på humoristiska scenarier som Bidrik hoppas ska väcka intresse och på ett tydligt sätt skapar förståelse för nyttan med produkten.

Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.

Bidrik

Filmen är en internproduktion och har regisserats av Hasse Pihl. Producent är Per Nasfi. Patric Nadalutti svarar för fotografi och för klippning/grafik står Jay Vasquez.

 

Nellie Pilsetnek

Reporter

nellie.pilsetnek@resume.se

Ämnen i artikeln:

NyheterKampanj

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.