Kampanj
Efter kritiken från Konsumenverket: Zmarta lanserar total rebranding och släpper nytt koncept
Publicerad: 24 maj 2023, 09:03
Jämförelsetjänsten Zmarta lanserar en ny visuell identitet samt ett nytt kommunikationskoncept. Arbetet påbörjades för 1,5 år sedan – långt innan Konsumentverkets kritik. Varumärket har helt valt bort tv i mediemixen: "Ger bättre effekt för oss", säger CMO:n Anna Wirén.
Det nya kommunikationskonceptet "I en värld av dåliga råd, är vi på din sida". har tagits fram av reklambyrån Ingo. Kommunikationen bygger på insikter från en omfattande varumärkesundersökning bland 15
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.