måndag5 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanj

Efter kritiken från Konsumenverket: Zmarta lanserar total rebranding och släpper nytt koncept

Publicerad: 24 maj 2023, 09:03

Jämförelsetjänsten Zmarta lanserar en ny visuell identitet samt ett nytt kommunikationskoncept. Arbetet påbörjades för 1,5 år sedan – långt innan Konsumentverkets kritik. Varumärket har helt valt bort tv i mediemixen: "Ger bättre effekt för oss", säger CMO:n Anna Wirén.

Ämnen i artikeln:

ZmartaKonsumentverketReklamMarknadsföringKampanjPR-kampanjReklamkampanj

Andreas Rågsjö-Thorell

andreas.thorell@resume.se


Det nya kommunikationskonceptet "I en värld av dåliga råd, är vi på din sida". har tagits fram av reklambyrån Ingo. Kommunikationen bygger på insikter från en omfattande varumärkesundersökning bland 15

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev