Kampanj
Elon och Folket vill underlätta matlagningen för småbarnsföräldrar – tar hjälp av Siri Barje
Publicerad: 18 mars 2022, 14:08
Siri Barje vill rädda föräldrar i vardagsmatlagningen.
Foto: Folket
Elon riktar sig till föräldrar i den nya reklamkampanjen som går i samband med Sveriges Mästerkock. Elon har gjort kampanjen tillsammans med byrån Folket.
Elon är huvudsponsor till Sveriges Mästerkock i TV4. Det inleds med ny reklamkampanj och samarbete med matinspiratören Siri Barje. Kampanjen riktar sig till alla föräldrar som kämpar för att sätta vällagad mat på bordet hela veckan.
Kampanjen är framtagen tillsammans med byrån Folket.
Elon har breddat sitt sortiment och gått från att fokusera på vitvaror till att även erbjuda annat som behövs i köket. Många av Elons produkter används när deltagarna i Sveriges Mästerkock utför sina uppdrag.
– Jag hoppas att jag kan bidra med inspiration och ny energi till vardagsmatlagningen. Jag vet själv vikten av att inte komplicera till det och är inte rädd för att ta alla de genvägar som finns för att göra mina egna barn nöjda, säger Siri Barje.
Reklamfilmen är framtagen tillsammans med produktionsbolaget Madre. Recept och tävlingsfilmerna med produktionsbyrån Kentsdottir productions, med vidareutveckling av KIT. Och för intervjuer med Siri Barje står contentbyrån Spoon.
Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.
Folket sthlm
Kreatörer: Robin Ejnebrand, Evelina Svensson
Projektledare: Ulrika Andrinsson
Kundansvarig: Johan Falk
Spoon & KIT
Content: personporträtt & innehåll
Madre
Regissör: Anton Clements Stål
Producent: Cornelia Opitz
Kompis
Björn Jalkeby - stillbild
Kentsdottir productions
Alexandra Kentsdottir: Rörligt