Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanj

Ericssons marknadschef om framtidens 5G och nya kampanjen: ”Har hittat de förändringar som vi tror kommer ske till 2030”

Publicerad: 27 september 2021, 07:17

Ericsson förutspår att antalet 5G-abonnemang kommer uppgå till 3,5 miljarder och täcka 60 procent av världen år 2026. Inför denna framtid lanserar företaget en global kampanj om framtidens gränslösa anslutning. Resumé har gjort en exklusiv intervju med den globala marknads- och kommunikationsdirektören på Ericsson, Stella Medlicott.


Ämnen i artikeln:

Ericsson

LM Ericsson grundades 1876 och lanserade de första telefonerna i Norden redan 1878. Sedan dess har företaget haft en ledande roll i mobil kommunikation i världen, och är en av

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Ericsson

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.