lördag23 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanj

Erotikappens vågade printannons: ”De som fattar, fattar”

Publicerad: 11 januari 2022, 12:43

Genom att använda bilden av en av Sveriges mest köpta sexleksak vill Blanche Stories flörta med kunderna. ”De som fattar, de fattar,” säger IW Editions art director i ett pressmeddelande.

Ämnen i artikeln:

PrintannonsKampanjPR-kampanjReklamkampanj

Alicia Price

alicia.price@resume.se


Blanche Stories är en app specifikt inriktad på erotiska och romantiska ljudböcker. Sedan 2021 har man IW Edition som huvudbyrå, och nu lanserar man alltså den första printannonsen, och reklamenheten, tillsammans.

Bilden föreställer ett par hörlurar, som är formade som sexleksaken Satisfyer Pro 2. Det är en av Sveriges mest köpta sexleksaker.

– Vår tjänst förvandlar ju faktiskt dina hörlurar till en sexleksak för vår allra viktigaste erogena zon: hjärnan! säger Lisa Leuhusen, grundare av Blanche Stories.

Att budskapet kanske går någon förbi är en risk man är villig att ta. Målgruppen kommer förstå, menar Felicia Nilsson, art director på IW Edition.

– Blanche Stories är ju inte för alla och därför är det kul att få slänga ut en flört till just vår målgrupp. De som fattar fattar helt enkelt.

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev