Kampanj
Eton och Rodolfo släpper julkampanj
Publicerad: 20 december 2022, 13:41
Eton och Rodolfo släpper julkampanj.
Foto: Niklas Nyman/Eton/Rodolfo
Delade ögonblick står i fokus när Eton lanserar ett utvalt sortiment av skjortor. Nu rullar bolaget ut en global kampanj under jul och nyår.
I samband med att festligheterna står runt hörnet under jul och nyår släpper Eton tillsammans med Rodolfo en så kallad holiday-kampanj. Med den vill de förmedla att de gemensamma stunderna står i fokus.
I kampanjen, The Moments We Share, möts utvalda influencers och modeller från runt om i världen under en kväll. Den har tagits fram i samarbete mellan Eton och Rodolfo.
– Holiday-kollektionen består av ett utvalt sortiment av skjortor och accessoarer tänkta att låta personliga uttryck sätta tonen för speciella ögonblick i livet. Vi tyckte därför det passade väldigt fint med denna kampanj, säger Janelle Hallberg, Brand Communications Director på Eton.
Kampanjen syns i varumärkets egna kanaler och i utvalda butiker runtom i världen.
Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.