Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Kampanj
Publicerad: 7 mars 2022, 08:56
Micco Grönholm är CMO på CombinedX, som i dagarna går ut i en stor printkampanj.
Foto: Lena Evertsson/Press.
Tio dagar, tio annonser, tio bolag. Därför storsatsar CombinedX på en printkampanj exklusivt i Dagens industri: ”Dagstidningar i allmänhet och Di i synnerhet är en perfekt arena för oss”, berättar Micco Grönholm.
CombinedX är en samling bolag med expertis inom digitala lösningar och datadrivna arbetssätt. Tidigare har bolaget hetat Combined Excellence och består av nio dotterbolag, som alla syns i kampanjen. I
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.