Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanj

Gör storsatsning på print inför börsnoteringen – reklamrävar bakom kampanjen

Publicerad: 7 mars 2022, 08:56

Micco Grönholm är CMO på CombinedX, som i dagarna går ut i en stor printkampanj.

Foto: Lena Evertsson/Press.

Tio dagar, tio annonser, tio bolag. Därför storsatsar CombinedX på en printkampanj exklusivt i Dagens industri: ”Dagstidningar i allmänhet och Di i synnerhet är en perfekt arena för oss”, berättar Micco Grönholm.


Ämnen i artikeln:

PrintannonsPrintVarumärkeNyheter

CombinedX är en samling bolag med expertis inom digitala lösningar och datadrivna arbetssätt. Tidigare har bolaget hetat Combined Excellence och består av nio dotterbolag, som alla syns i kampanjen. I

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.