Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Kampanj
Publicerad: 23 september 2021, 12:50
Welcom tog hjälp av skräckfilmsfantasten och regissören Dennis Persson som skapade en blodig två minuter och 25 sekunder lång reklamfilm i sann slasheranda. Det blev för mycket för Liseberg. Filmen klipptes ned till en tio sekunder lång informationsfilm: ”Vi har ändå i uppdrag att tänja på gränser, vi ska inte väja för att operera i den här populärkulturella fåran”, säger byråns seniore rådgivare Adam Wladis till Resumé.
Den 2 oktober drar Liseberg igång årets halloweensäsong. Den nya attraktionen som ska fungera som dragplåster i marknadsföringen är skräckhuset Korthuset. Ett viktigt fönster med tanke på att pandemin tvingade
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.