Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanj

Hemmafixarkedjan släpper årets julkampanj

Publicerad: 28 oktober 2022, 08:10

Kampanjen kommer att visas i Sverige och Norge i tv, digitala kanaler, radio, samt i Julas egna kanaler.

Hemmafixarkedjan Julas julkampanj är framtagen i samarbete med Garbergs. Med kampanjen vill man inspirera fler att uppleva en riktig ”Jula”, med mer av allt.

Ämnen i artikeln:

NyheterJulaGarbergsKampanjReklam

R

Redaktionen

red@resume.se


Den svenska hemmafixarkedjan Jula delar inte bara den röda färgen utan också 75 procent av sitt namn med årets största och kanske mest älskade högtid. I årets kampanj vill man inspirera fler att upptäcka och uppleva en riktigt ”Jula” med mer av allt, i stället för en vanlig jul.

– Med vårt långsiktiga koncept ”Inget kan stoppa dig nu” vill vi både inspirera och få ännu fler att upptäcka Julas röda priser och breda sortiment. Inte minst i de tider som är nu hoppas vi kunna bidra till att ännu fler kan fira en riktigt god Jula, från jula-pyntet till till Jula- gransplundringen och allt däremellan, säger Jonas Järrenfors, marknadsdirektör på Jula, i ett pressmeddelande.

LÄS MER: Slapstick-humor i Julas nya kampanj

Kampanjen är framtagen i samarbete med Garbergs och kommer att visas i Sverige och Norge i tv, digitala kanaler, radio, samt i Julas egna kanaler.

Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.

Arbetsgrupp

Jula

Marketing Director: Jonas Järrenfors

Marketing Manager: Silje Ekeberg Falk

 

Garbergs

Projektledare/strateg: Joakim Landin

Produktionsledare/byråproducent: Malin Boustedt

AD: Mattias Dahlqvist

Copy: Johan van der Schoot

Formgivare: Rasmus Asp

Motion graphics: Najeb Albakar

 

Regi: Traktor

 

Giants&Toys

Producent: Konrad Patocs

Executiv producent: Christian Rehnfors

Musik: Crille Olsson

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev