Kampanj
HSB uppmärksammar frågor de inte hört på 100 år
Publicerad: 12 september 2023, 08:30
I en ny kampanj vill HSB Stockholm uppmärksamma svåra frågor för styrelsemedlemmar i bostadsrättsföreningar och stötta deras uppdrag.
Styrelsemedlemmar i bostadsrättsföreningar hanterar alla möjliga och omöjliga boendefrågor på sin fritid. I sin nya kampanj vill HSB Stockholm visa att man finns redo att hjälpa till med alla slags förvaltningsfrågor - något som de i år har gjort i 100 år.
– Vi tror att konflikten mellan rubrik och den glada uppsynen skapar igenkänning hos de vi vill nå ut till. Med våra förvaltningstjänster vill vi vara en avlastande partner till styrelseuppdraget, säger Elin Eklund, kommunikationsstrateg på HSB Stockholm.
Kampanjen kommer att gå i dagspress, digitalt och i kollektivtrafik och är framtagen av reklambyrån Knak. För foto står Eva Edsjö.
Bild 1/2
Arbetsgrupp
HSB Stockholm:
Elin Eklund, kommunikationsstrateg
Sara Soto, Marknads- och kommunikationschef
KNAK:
Jan Lindforss, projektledare
Ebba Meyer, produktionsledare
Dorothea Barre, art director
Henry Stenberg, copywriter