söndag24 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanj

HSB uppmärksammar frågor de inte hört på 100 år

Publicerad: 12 september 2023, 08:30

I en ny kampanj vill HSB Stockholm uppmärksamma svåra frågor för styrelsemedlemmar i bostadsrättsföreningar och stötta deras uppdrag.

Ämnen i artikeln:

KnakKampanjPR-kampanjReklamkampanj

Stina Eriksson

stina.eriksson@dagensmedia.se


Styrelsemedlemmar i bostadsrättsföreningar hanterar alla möjliga och omöjliga boendefrågor på sin fritid. I sin nya kampanj vill HSB Stockholm visa att man finns redo att hjälpa till med alla slags förvaltningsfrågor - något som de i år har gjort i 100 år.

– Vi tror att konflikten mellan rubrik och den glada uppsynen skapar igenkänning hos de vi vill nå ut till. Med våra förvaltningstjänster vill vi vara en avlastande partner till styrelseuppdraget, säger Elin Eklund, kommunikationsstrateg på HSB Stockholm.

Kampanjen kommer att gå i dagspress, digitalt och i kollektivtrafik och är framtagen av reklambyrån Knak. För foto står Eva Edsjö.

Bild 1/2  

Arbetsgrupp

HSB Stockholm:

Elin Eklund, kommunikationsstrateg

Sara Soto, Marknads- och kommunikationschef

KNAK:

Jan Lindforss, projektledare

Ebba Meyer, produktionsledare

Dorothea Barre, art director

Henry Stenberg, copywriter

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev