Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Kampanj
Publicerad: 12 januari 2022, 13:51
UPPDATERAD: Stendahls planerade en masshypnos på Göteborgs filmfestival. Men arrangören saknar tillstånd från Socialstyrelsen: ”Vi för en dialog för att se över om något i evenemanget behöver anpassas”, säger festivalens konstnärliga ledare Jonas Holmberg till Resumé.
Resumé har tidigare rapporterat om reklambyrån Stendahls kampanj för Göteborgs filmfestival. De årliga kampanjerna som på olika sätt ska lyfta det exklusiva i bioupplevelsen brukar rendera stor uppmärksamhet. Så även
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.