Kampanj
Ikea vill anställa fler – lockar till intervju med 3D-printade köttbullar
Publicerad: 2 februari 2022, 12:59
Bild 1/2
Ikea är ute i en rekryteringsoffensiv, 150 positioner inom tech ska fyllas. För att nå ut har man gjort en kampanj ihop med Ingo Stockholm, där den ikoniska köttbullen står i fokus – men med en hållbar och teknisk twist.
Ikeas köttbullar har blivit en stark symbol för varumärket. Under pandemin har Ikea till och med släppt receptet på köttbullarna för att kunder i lockdown skulle kunna åtnjuta delikatessen hemmavid.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.