Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanj

Insiktsstudie bakom Löfbergs nya koncept – hållbarhet centralt när den lila färgen får mer utrymme

Publicerad: 7 oktober 2022, 08:33

Löfbergs och anr+1 lanserar ett nytt koncept för kaffeproducenten, där en enkel fråga står i fokus: vad går du upp för? Samtidigt för man fram den karaktäristiska lila färgen till förgrunden. ”Drivkraftstudien ligger till grund för hela marknadsmixen”, säger byråns Anna Celay till Resumé.

Ämnen i artikeln:

anr+1Löfbergs LilaKampanjNyheter

Alicia Price

alicia.price@resume.se


I ett nytt koncept som lanseras tillsammans med anr+1 går Löfbergs tillbaka till grunden – vad går du upp för? Inför kampanjen har man rest runt i Sverige och ställt

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev