Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Kampanj
Publicerad: 25 februari 2021, 10:58
Nya shoppingvanor vittnar om att många har lagt om sin träning under pandemin. Det tar Intersport nu fasta på i den nya globala kampanjen ”You Never Sport Alone”.
Ämnen i artikeln:
IntersportHos sportkedjan Intersport har näthandeln ökat tvåsiffrigt under de senaste 12 månaderna, med segmentet utrustning för hemmaträning som ett av de starkast växande. Även prylar och kläder relaterade till löpning har sett en stark tillväxt under året.
Att pandemin kraftigt påverkat våra beteendemönster råder det ingen tvivel om.
I den nya globala kampanjen ”You Never Sport Alone” skildrar Intersport hur ett gemensamt träningspass kan se ut anpassat efter pandemin, samtidigt som de lyfter fram betydelsen av gemenskap inom sportutövandet. Kampanjen är framtagen av Amsterdambaserade byrån We are Pi. Det rapporterar The Drum.
Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.
Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.
Ämnen i artikeln:
Intersport