Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Kampanj
Publicerad: 30 september 2021, 13:11
Med humoristiska filmer som sticker ut vill Taxi Stockholm visa hur central plats man har i huvudstadsbornas liv.
Ämnen i artikeln:
Taxi StockholmPå måndag lanserar Taxi Stockholm ett nytt kommunikationskoncept där varumärket med en smula absurditet och med mycket humor vill kasta ljuset på hur central betydelse som bolaget är i stockholmarens vardag.
Konceptet, som har tagits fram tillsammans med kreatörerna Johan Holmström och Gustav Egerstedt och lanseras till en början med tre filmer som alla understryker vidden av vad Taxi Stockholm kan hjälpa till med när det kört ihop sig.
Filmerna är regisserade av Gustav Sundström på Business Club Royale och kommer främst att visas i sociala medier.
Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.
Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.
Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.
– Alla stockholmare vet att vi finns överallt, hela tiden för att köra dig men vi vill berätta att vi kan hjälpa till på fler sätt när det krånglar i vardagen. Vem har inte glömt ett huvud eller ett par nycklar hemma? Vem har inte hämtat en liten sagokung på dagis istället för sitt barn eller missat i kommunikationen om vems tur det är att hämta? Vi fixar, helt enkelt, kommenterar Natalia Santos på Taxi Stockholm.
Taxi Stockholm: Natalia Santos
Taxi Stockholm: Malin Novak Eriksson
Copy: Johan Holmström
AD: Gustav Egerstedt
Strateg: Daniel Berglind
Produktionsbolag: Business Club Royale
Regi: Gustav Sundström
Producent: Siamand Masoodian.
Ämnen i artikeln:
Taxi Stockholm