Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag27.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanj

Kampanjen som driver med ointressant reklam slår konverteringsrekord

Publicerad: 26 Oktober 2020, 14:06

Hedvigs senaste Facebook-kampanj har gett upphov till en rad frågor. Evelina Rönnung, creative lead på hemförsäkringsbolaget, berättar att den på tolv timmar rönte större uppmärksamhet och intresse än den näst bästa kampanjen i hela oktober.


Ämnen i artikeln:

Evelina RönnungHedvig

Det talas ofta om hur svårt det är att ta fram en kommunikation som är både kreativ och konverterande. Den gyllene standarden har länge ansetts vara Ica och Kings långlivade

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Evelina RönnungHedvig

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.