Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag20.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanj

Komplex kategori gör att Länsförsäkringar satsar på känslor - så går tankarna

Publicerad: 20 Augusti 2020, 11:17

Abstrakt produkt och en vilja att motverka reklamtröttheten drev Länsförsäkringar mot det nya konceptet ”För all tid”. För Resumé berättar marknadschefen Fanny Wallér och varumärkesexperten Viking Henter om avvägningarna.


Ämnen i artikeln:

LänsförsäkringarFanny Wallér

För två veckor sedan lanserade Länsförsäkringar sitt nya kommunikationskoncept ”För all tid”. Efter en inledande testperiod på Youtube gick konceptet live i traditionella medier under måndagen.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.